(خبر مهم: خبر گزاری مهر: کمک از ملت ایران ) مادری که برای سلامتی دخترش تومورخود را فراموش کرد

این وبلاگ فقط برای کمک به این کودک معصوم و بیمار و همچنین به مادر فداکارش ایجاد شده

(خبر مهم: خبر گزاری مهر: کمک از ملت ایران ) مادری که برای سلامتی دخترش تومورخود را فراموش کرد

این وبلاگ فقط برای کمک به این کودک معصوم و بیمار و همچنین به مادر فداکارش ایجاد شده

بهشت آسان به زیر پای مادران نرفته


اینجا مادری است که نامش در کتاب‌ها نیامده
کد خبر: 92060502736
سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵


ویکتور هوگو سال‌ها پیش در «بینوایانش» زنی را به ادبیات جهان معرفی کرد که به خاطر دخترش موهای سر و دندان‌هایش را فروخت، زنی که امروزه نماد فداکاری‌ مادران اروپایی شده و بسیاری حداقل در کودکی برای اقدام فداکارانه‌اش اشک‌ها ریخته‌اند.
اما امروز 
خبرگزاری ایسنا، قصد معرفی زنی را دارد که نه موی سر و دندان که آبرو و جانش را خرج دختر خردسالش کرده، زنی ایرانی ساکن استان فارس که وجودش را نه از قلم نویسنده‌ای بزرگ که از ذات مادری‌اش گرفته است.
این مادر 29 ساله دارای دختری خردسال به نام «نازنین زهرا»ست، دختری که از همان بدو تولد دارای مشکلاتی در غده هیپوفیز بود و به گفته پزشکان می‌بایست حتما تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت تا بهبود پیدا کند.
این مادر، درباره 
جزئیات ماجرا به خبرنگار «حوادث» ایسنا می‌گوید: در دی ماه سال 87، نازنین زهرا متولد شد و از همان زمان به شدت گریه می‌کرد و چندین بار او را نزد پزشک عمومی بردیم تا این که آنها ما را به پزشک غدد ارجاع دادند.
وی ادامه می‌دهد: پس از مراجعه به پزشک غدد مشخص شد، رگ‌های غده هیپوفیز دخترم روی هم قرار گرفته و تنها با عمل جراحی حل می‌شود که به همین منظور نزد پزشکان متخصصان و مطرح این حوزه رفته و مشکل را با آنان مطرح کردم.
مادر نازنین زهرا با بیان اینکه پزشکان به ما گفتند که یا فرزندمان خوب می‌شود یا در عمل جراحی جان خود را از دست می‌دهد، ‌اظهار کرد: سرانجام پس از مشورت‌های فراوان، عمل جراحی را انتخاب کرده و «نازنین زهرا» در حالی که کمتر از یکسال سن داشت در بیمارستان امام‌خمینی تهران به مدت 18 ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بیمه داشته و عمده هزینه‌های عمل از سوی این سازمان پرداخت شد، گفت: متاسفانه پزشکان به ما نگفته بودند که پس از انجام عمل جراحی هزینه‌های دیگری نیز برای مداوای نازنین زهرا وجود دارد که به عنوان مثال تنها باید تا 40 روز پس از عمل روزانه دو آمپول گاماگلوبین به زهرا تزریق می‌شد.
مادر نازنین زهرا هزینه تقریبی که روزانه برای آمپول‌ها پرداخت می‌شد را رقمی قریب به سه میلیون و 400 هزار تومان اعلام کرد و افزود: متاسفانه این آمپول‌ها ربطی به بیمارستان نداشت و جزو خدمات بیمه نیز محسوب نمی‌شد و با توجه به اینکه تزریق این آمپول سیستم‌های حفاظتی دخترم را تامین می‌کرد، مجبور شدیم با فروش خانه‌مان و سخت‌ترین شرایط این آمپول‌ها را تا 40 روز به نازنین زهرا تزریق کنیم.
وی با بیان اینکه پس از 40 روز پزشکان به ما اعلام کردند که تا پنج سالگی نازنین زهرا باید ماهانه دو عدد از این آمپول‌ها به وی تزریق شود، خاطر نشان کرد: در سال چهار آمپول دولتی گاماگلوبین از سوی هلال‌احمر در اختیار ما قرار گرفت و مابقی آن را خودمان باید با قیمت آزاد تهیه می‌کردیم.
تحریم‌ها، بلای جان نازنین زهرا

وی که شاید بیش از هر فرد دیگری از اعمال تحریم‌های دارویی علیه کشورمان متضرر شده است، به ایسنا گفت: با آغاز تحریم‌ها، قیمت آمپول‌ها به هفت میلیون تومان رسید و با توجه به اینکه می‌بایست تا پنج‌سالگی حتما این آمپول‌ها به وی تزریق می‌شد، مجبور شدم برای تامین هزینه‌ها و نجات جان دخترم، پول نزولی بگیرم.
دریافت پول نزول و ناتوانی این زن در بازپرداخت به موقع آن سبب شد تا فرد شاکی نسبت به جلب وی اقدام کند. موضوعی که مادر نازنین زهرا در تشریح آن می‌گوید: چاره‌ دیگری برای تامین هزینه‌های درمان دخترم نداشتم و متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های مختلف، کمکی نیز از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مربوط به ما نشد تا اینکه مجبور شدم 22 میلیون تومان را از فردی نزول گرفته و پس از یکسال 35 میلیون تومان به وی پرداخت کنم. اما پس از گذشت این زمان و در حالی که امکان بازپرداخت وجه برایم وجود نداشت، آن فرد از من شکایت کرده و حکم جلبم را گرفت.
مادر نازنین زهرا با بغضی که در صدایش پیداست، ادامه می‌دهد: زمانی که برای دستگیری من آمدند و سردی دستبند را در دستانم احساس کردم، دچار سکته شده و به بیمارستان منتقل شدم.
وی افزود: با همکاری استانداری چندین بار از زندان مرخصی گرفتم، اما در روزهایی که در زندان بودم، نازنین زهرا نزد خانواده همسرم یا مادر خودم بود.
مادر نازنین زهرا از تومور مغزی نیز رنج می‌برد و درباره آن به ایسنا می‌گوید: برای درمان خودم هیچ کاری انجام ندادم، چرا که در حال حاضر تنها هزینه‌های درمان دخترم ماهانه در حدود هشت میلیون تومان است که اگر بنا باشد هزینه‌های درمان من نیز به آن اضافه شود، این رقم به بیش از 10 میلیون تومان می‌رسد.
وی ادامه می‌دهد: به همین دلیل با توجه به اینکه هزینه‌های شیمی‌ درمانی بالا بوده و درمان خودم نیز بیش از سه میلیون تومان هزینه دربر دارد، از روند درمان خود منصرف شده‌ام و تمام درآمد خود و همسرم را صرف درمان نازنین زهرا کرده‌ایم.
این زن به ناراحتی قلبی که پس از زندانی شدن برایش پیش آمد نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: باید تحت عمل باز قلب نیز قرار بگیرم اما واقعیت این است که دلم می‌خواهد تا زمانی که زنده هستم به فکر سلامتی نازنین زهرا باشم و علاقه‌ای ندارم در شرایطی که درمان دخترم با مشکلات مالی روبروست، برای درمان خودم اقدام می‌کنم.
وی درباره وضعیت فعلی درمان دخترش نیز می‌گوید: نازنین زهرا پس از پنج سالگی باید تحت دو عمل جراحی کف پا و حنجره قرار بگیرد، چرا که در حال حاضر امکان تکلم چندان برایش مقدور نیست و کلمات را به شکل نامفهوم و بریده بریده بیان می‌کند.

این زن با اشاره به تاخیری که در مصرف آمپول‌ها برای دخترش پیش آمد، می‌گوید: پس از تاخیری هفت ماهه، در حال حاضر سه دوره است که موفق شدیم با کمک خیران، آمپول‌ها را به نازنین زهرا تزریق کنیم، اما همچنان برای تامین هزینه‌های دوره‌های بعدی درمان با مشکل روبرو هستیم.

وی درباره عوارض تزریق نکردن این آمپول و عدم تکمیل دوره‌های درمان نیز خاطر نشان کرد: زمانی که مصرف داروها و تزریق آمپول‌ها به تاخیر می‌افتد، دست و پای نازنین زهرا دچار درد شدیدی می‌شود به طوری که در طول شبانه‌روز فریاد می‌زند «مامان درد!»
در این بخش از مصاحبه مادر نازنین زهرا با بغضی که در صدایش موج می‌زند، می‌گوید: طفلک دخترم کلمه درد را خوب یاد گرفته است.
وی درباره درآمد خود و خانواده‌اش نیز می‌افزاید: ماهانه بیش از هشت میلیون تومان هزینه‌های درمان نازنین زهرا است و این در حالی است که درآمد من و همسرم روی هم به سختی به دو میلیون تومان می‌رسد.
این مادر درباره شغل خودش نیز اظهارکرد: در خانه ترشی درست می‌کنم و آن را به دیگران می‌فروشم تا شاید بتوانم پولی را برای تامین هزینه‌های درمانی دخترم پس‌انداز کنم.
وی از استانداری فارس به خاطر همکاری و همراهی‌هایی که طی این مدت با او و دخترش داشته، قدردانی می‌کند و می‌گوید: متاسفانه کمکی از سوی سازمان‌ها به ما نشد و تنها پس از نامه‌نگاری‌های فراوان از سوی استانداری، کمیته امداد یک میلیون تومان وام بلاعوض در اختیار قرار داد.
به گزارش ایسنا، اینها سرنوشت مادری بود که بی‌توجه به جان خود، تمام زندگی و جوانی‌اش را صرف بهبود دخترش کرده و امروز نیازمند یاری ایرانیان است تا با کمک آنان، هزینه‌های درمان دخترش را تامین کند.



هموطنانی که قصد کمک برای بهبود و رفع مشکلات این مادر فداکار دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملت به نام رسول مرادی واریز کنند.شماره حساب بانک ملت: 6104337217638202 به نام رسول مرادی پدر نازنین زهرا. شماره تلفن مادر نازنین زهرا مرادی:09354641937.

پ.ن: کسانی که می‌خوان اینترنتی واریز کنند می‌تونند با شماره شبای زیر و از طریق پایا واریز نمایند:
IR920170000000336567124009
به نام نازنین زهرا مرادی

-----------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.